APPC și ADRNV organizează dezbaterea “Criza presei locale în Europa post-adevăr”

Asociaţia Profesioniştilor din Presă Cluj în parteneriat cu Agenţia de Dezvoltare Regională Nord–Vest, gazda Centrului „Europe Direct” Transilvania de Nord,  organizează in 24 noiembrie, 17.30-20,  dezbaterea “Criza presei locale în Europa post-adevăr”, la Liberty Technology Park. 

 

„Dorim să discutăm deschis despre criza în care se află presa locală şi despre posibilele căi de redresare. Un oraş european precum Cluj-Napoca merită o presă europeană. Economia s-a dezvoltat, calitatea vieţii a crescut, la fel şi aşteptările pe care le au oamenii în raport cu aspectele care le modelează existenţa în capitala celei mai cosmopolite regiuni a ţării.

Administraţia şi mediul de afaceri se adaptează, presa a rămas în urmă. La problemele cronice ale jurnalismului local, precum lipsa de credibilitate şi subfinanţarea, s-au adăugat şi provocările epocii “post-adevăr”.

Întrucât credem că, pentru a avea o comunitate puternică şi prosperă, Clujul are nevoie de o presă de calitate, dorim să invităm la aceeaşi masă reprezentanţi ai instituţiilor media, ai administraţiei, ai mediului de afaceri şi universitar, pentru a încerca să găsim soluţii pentru această situaţie.”, transmit organizatorii.

Principalii interlocutori invitaţi să dezbată alături de noi sunt Horia Ciorcilă (BT), Ioan Rus (RMB Inter Auto), Daniel Metz (NTT Data), Mihaela Rus (Vitrina), Vasile Dîncu (IRES), prof. univ. dr. Vasile Puşcaş (UBB), Emil Boc (Primar, Municipiul Cluj-Napoca), Alin Tişe (preşedinte, Consiliul Judeţean Cluj), Voicu Oprean (AROBS), Gelu Trandafir (Freedom House România), Ştefan Gadola (Energobit), prof. univ. dr. Marcel Ioan Boloş (director general ADR Nord-Vest).

Evenimentul va fi moderat de jurnalistul Mihnea Măruţă şi care va avea loc la Liberty Technology Park, Sala de conferinţe, în 24 noiembrie 2017.

La conferinta sunt invitati jurnalistii clujeni, sociologi, oameni de afaceri, universitari din comunicare si jurnalism, politicieni, reprezentanti ai agentiilor de publicitate si pr, studenti, public interesat de mass media.

 

Părerea ta contează:

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *