Cazul Radio Cluj (10)

CAZUL RADIO CLUJ (10)

CRONICA UNUI DEZASTRU ANUNŢAT, de mine.

Continuăm acest demers jurnalistic independent, în social media.

Bună seara, domnule manager Bogdan Roşca- Zasmencu,
ce mai faceţi, cum sunteţi, merge treaba?

Mie nu mi se pare că merge. Ba deloc. Răspund eu la întrebarea de mai sus, una retorică, pentru că nu putem avea dialog. Mi-aţi dat block imediat după primul episod, cel din 26 noiembrie. A fost ceva straniu în modul dumneavoastră de comunicare. Chiar straniu, pentru un manager care foloseşte şi pune accent pe reţele sociale. Mi-aţi dat la comment telefonul dvs, şi apoi, hop block! Foarte interesant, e psihanalizabilă chestia asta!

Dar nu am iluzii, are cine să vă informeze despre ce scriu pe aici. Frumoasele Alin Nechita şi Carmen Sas-Gogota de la reţele sociale şi siteul radioului, ambele din echipa dvs, o să facă un report complet, nu mă îndoiesc!

Să nu o uităm şi pe fascinanta redactoare-şefă Nicoleta Ghişa, teleportată de la Braşov la Cluj, premieră în 26 de ani de presă clujeană postdecembristă!

Iată, se fac 10 episoade decând tot scriu, nu am crezut că voi scrie atâtea despre ce se întâmplă la Radioul Public, Radio Cluj-post regional ce emite în AM (unde medii) şi FM pe 8 judeţe! Da, OPT judeţe!

Astăzi avem o poveste cu CIFRE CARE NU MINT. În schimb, minţiţi dumnevoastră!

AZI S-AU DAU AUDIENŢELE PE SEPTEMBRIE-DECEMBRIE 2015 ! Audienţa Radio Cluj A SCĂZUT. A SCĂZUT URÂT. Şi va mai scădea. Măsurătorile sunt pe perioada toamna-iarna, exact cand consumul Radio Cluj ar trebui să crească!

De la 0,7 la 0,4 market share, de la 132.000 de ascultători la 99.000, pe OPT JUDEŢE.

Aţi reuşit să duceţi Radio Cluj la sub 100.000 de ascultători pe 8 judeţe!

Ani de zile cenuşăreasa radioului ardelean, Radio Târgu Mureş are acum 1,1 market share!

Iată ce mi-aţi scris, public, aici, în 26 noiembrie la ora 16:52:

„Bogdan Rosca-Zasmencu: Tocmai pentru ca esti fan Radio Cluj te asteptam oricand sa vorbim.Cat priveste audienta, de aici:http://www.audienta-radio.ro/default.aspx?id=7 vei afla exact contrariul. Audienta Radio Cluj este in crestere…”

MARE MINCIUNĂ! URIAŞĂ!

Aici e audienţa DE ASTĂZI, DATĂ PUBLICITĂŢII. Asta e rezultatul managementului dvs!

http://www.audienta-radio.ro/…/Audienta%20radio%20-%20Valul…

http://www.audienta-radio.ro/default.aspx?id=7

E un dezastru pe BANI PUBLICI, pe MULŢI BANI PUBLICI. Asta e rezultatul echipei Roşca-Ghişa, 0,4 market share pe 8 judeţe!

Cifrele nu mint, matematica nu mine. Niciodată!

Alin Pop, Florin Călugăr, voi sunteţi şefii sindicatelor din Radio Cluj. Scuturaţi-vă de managerul Roşca Zasmencu şi măcar în al treisprezecelea ceas, salvaţi Radio Cluj de la dezastru!

Şi mai spun ceva, să se ştie: dacă scoatem secţia maghiară de la măsurătoare, (secţie care are alt şef), atunci rămân şi mai puţini ascultători ai emisiunilor în limba română.

Ne mai auzim cu alte episoade, foarte curând, poate chiar mâine!

Noapte bună!

Părerea ta contează:

comments

One thought on “Cazul Radio Cluj (10)

  1. De ce aveti pretentii de la Alin Pop, Florin Călugăr. Ei sunt uneltele lui Zaharescu, fostul manager, aboslvent de limba rusa, care nu a fost capabil sa scrie o brosurica de doi lei sau macar cateva poezii. Copilul lui Calugar a fost botezat de Zaharescu. La Radio cluj nu exista sindicat, initiativa colectiva, Zaharescu a impartit studioul in doua , adusi de el , deci pe pile si mosteniti. Plagiatorul Rosca imparte studioul in gasca mea si ceilalti. Toti tremura si „in dobitocia lor ” refuza sau poate nu-i ajuta capul sa se gandeasca la ziua de maine. Grav si imoral este ca pe amaratul de platitor de taxe nu-l intreaba nimeni, este un fel de Grivei legat barbateste pe lant care manaca ce ii ofera plagiatorul si dobitocii din gasca. Hai sictir, analfabetilor.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *