Ganduri simple la plecarea unui brand

Am fost si sunt inca bautor de Ursus. Am primit vestea eliminarii cuvantului Cluj de pe eticheta ca un afront.  A fost primul pas ca nu va fi bine…ca vin vremuri grele. Criza Capitalismul insa nu tine cont de sentimente… ce brand, ce oras, mutam atentia pe Timisoreana si basta. Da-l dracu de Cluj!! Am avut asa un fler ca se va duce naibii brandul asta. Daca noul stadion purta numele de Ursus nu m-as fi mirat. Ursus Arena. (ideea asta cu Ursus Arena ii apartine lui Adrian M Popa. Scrie el mai multe pe tema asta pe  textefarasapou.wordpress.com

 Ce frumos! E un brand enorm URSUS pentru Cluj. Pentru Sab Miller NU E. 

Altii nu mai stiu ce sa faca sa isi protejeze brandul. Primaria nu a facut nimic in toti acesti ani pentru URSUS. A asteptat ca noi toti sa face EA, fabrica, sau EL, brandul, ceva pentru oras. Si Ursus a facut multe. Degeaba se dau acum declaratii Pro Ursus. Sunt tardive. SATÂRUL CAPITALIST a căzut. Pentru imaginea Clujului si a Primăriei e o lovitura negativa de imagine de proportii!

TOTI pierdem ca Ursus inchide la Cluj.  Poate ca in ultimii ani nu a fost prea buna berea Ursus. Eu sunt fan recunosc…regret ca se inchide fabrica. Asta se va intampla.

Restul e gargara, povesti!

Părerea ta contează:

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *