SURSA: www.paginademedia.ro
Taxarea conţinutului online pentru The Times şi The Sunday Times a fost considerată de specialişti „un experiment nebunesc”, însă compania care deţine cele două publicaţii se declară mulţumită de primele rezultate, scrie RomâTaxarea conţinutului online pentru The Times şi The Sunday Times a fost considerată de specialişti „un experiment nebunesc”, însă compania care deţine cele două publicaţii se declară mulţumită de primele rezultate, scrie România liberă. După aproximativ cinci luni de când a introdus abonamentul plătit pentru accesul online la conţinutul celor două ziare, News International, spune că are circa 200.000 de utilizatori plătitori, din care aproximativ 100.000 sunt abonaţi ai ediţiilor print ce şi-au activat conturile şi pentru online. Potrivit unei agenţii de monitorizare americane, în perioada iulie-septembrie, conţinutul cu plată al celor două publicaţii a fost accesat de 362.000 cititori, iar traficul pe prima pagină a acestor site-uri a scăzut cu 43%, în timp ce numărul de articole accesate a scăzut cu 88%. nia liberă. După aproximativ cinci luni de când a introdus abonamentul plătit pentru accesul online la conţinutul celor două ziare, News International, spune că are circa 200.000 de utilizatori plătitori, din care aproximativ 100.000 sunt abonaţi ai ediţiilor print ce şi-au activat conturile şi pentru online. Potrivit unei agenţii de monitorizare americane, în perioada iulie-septembrie, conţinutul cu plată al celor două publicaţii a fost accesat de 362.000 cititori, iar traficul pe prima pagină a acestor site-uri a scăzut cu 43%, în timp ce numărul de articole accesate a scăzut cu 88%.