S-a lansat campania de informare pentru Cluj Capitală Culturală 2021

Campanie de informare publică despre candidatura oraşului la titlul de Capitală Culturală Europeană

CCCE 2021 BICICLETA-4X3 CCCE 2021 TEATRU-4X3 cce_TRECERE 4X3

Cluj-Napoca, 2 iulie 2013.

În perioada 29 iunie-15 septembrie, Asociația Cluj-Napoca Capitală Culturală Europeană (CCCE) derulează o campanie de informare publică despre candidatura orașului la titlul de Capitală Culturală Europeană pentru anul 2021. Mesajul participării orașului la competiția pentru titlul european este promovat prin pliante informative, panouri stradale și în mediul online, întreaga campanie fiind concepută şi dezvoltată pro bono de Vitrina Advertising.
Pliantele, realizate într-un tiraj de 75.000 de exemplare – 70.000 în limba română și  5.000 în limba maghiară, sunt distribuite cu ajutorul voluntarilor în căsuțele poștale ale tuturor clujenilor, într-o campanie concentrată în perioada 1-7 iulie. Participanții la evenimentele culturale importante ale acestei perioade (festivaluri, spectacole teatrale, de operă etc), vor primi, de asemenea, aceste pliante.
Panourile stradale vor transmite mesajul participării la competiția pentru titlul de Capitală Culturală Europeană printr-o serie vizuală dezvoltată sub sloganul “Cultura transformă oraşul” şi care aduce în atenţie faptul că facilitarea transformării sociale și urbane reprezintă nucleul, obiectivul major, al unei capitale culturale europene. Acest slogan nu reprezintă conceptul cultural pentru candidatură, ci mesajul intrării orașului în competiția europeană.
Prin cultură și prin procesele pe care cultura le catalizează, orașul poate oferi locuitorilor noi perspective de participare la viața publică, poate dezvolta noi mecanisme de solidaritate și incluziune, poate revitaliza și da culoare zonelor sale periferice, își poate dezvolta infrastructura, poate să primească o mai largă deschidere europeană și poate genera colaborări și parteneriate care să aducă beneficii economice și sociale întregii comunități.
Pentru derularea campaniei, Asociaţia CCCE beneficiază de sprijinul Vitrina Advertising, Reset Media, Akox, PMA, Polus Center şi Iulius Mall, care au pus la dispoziţie gratuit sistemele de afişaj publicitar.

Părerea ta contează:

comments

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *