Caz școală azi pentru cei care studiază comunicare politică.
Ca politician e important să te mențiii pe agenda publică, mai ales când ești un politician care a jucat un rol în Administrația locală sau, în cazul Elenei Udrea, și locală și prezidențială.
Și atunci folosești toate strategiile de comunicare ca să apari pe agendă, media să scrie de tine.
Elena Udrea a reușit astăzi asta, deși nu mai joacă nici un rol de decizie în stat.
Siteuri locale și naționale au scris, televiziunile au difuzat știri despre faptul că a devenit masterandă la teologie ortodoxă la Cluj, după ce, deja de o perioadă a decis să aplice o strategie media în care apropierea de filonul spiritualist, ortodox, să predomine în mesajele ei de pe social media, sfaturi și închinăciuni.
La Cluj face asta Mihai Seplecan, căzut într-un ortodoxism total.
Scopul mediatic a fost atins, a fost o știre bună livrată mediei, înainte cu o zi de protestele anti -Oprea care vor monopoliza agenda, astăzi toată presa a scris, ce urmează însă pentru EU?